Müügitingimused
Üldised müügitingimused
1.1 Müügitingimused kehtivad Farmer Tõnise e-poes ostja (edaspidi Tarbija) ning ettevõtte Sisupalu OÜ (registrikood: 17173744), asukohaga Kirsi 19, Jõgeva, (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2 Lisaks käesoleval lehel kirjas olevatele tingimustele reguleerib Tarbija ja Veebipoe vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtiv Võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised olulised õigusaktid.
1.3 Veebipoel on õigus teha müügitingimustes muudatusi. Muudatused kajastatakse siin veebilehel.
1.4 Sisupalu OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Montonio Finance OÜ.
Hinnainfo ning kohaletoimetamine
2.1 Kõik Veebipoes toodud hinnad on eurodes. Hinnad sisaldavad käibemaksu.
2.2 Ostetud digitooted ja piletid edastatakse e-maili teel ning kohaletoomisega seotud tasud puuduvad.
2.3 Füüsilised tooted edastatakse pakiautomaati ja tasud, kui need rakenduvad, on ostukorvis välja toodud. Sõltuvalt tootest tarneaeg varieerub 5-21 päeva. Kontrolli toote tarneaega toote lehel. Võimalik on valida Smartposti, Omniva ja DPD pakiautomaatide vahel.
2.4 Erandlikel juhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
2.5 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
2.6 Veebipoel on õigus teha sooduskampaaniad või pakkuda sooduskuponge, kupongi kood tuleb sisestada ostukorvis vastavasse lahtrisse, et soodustus rakenduks.
Tellimuse vormistamine
- Kauba tellimiseks tuleb soovitud tooted lisada ostukorvi.
3.2 Tellimuse vormistamiseks vajutage lingile “Vormista tellimus”. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile maksmisele kuuluv summa, mille saab tasuda pangalingi kaudu või ülekandega. Valige endale nimekirjast sobiv makseviis. Makselinki vahendab makseteenuse pakkuja ning maksed toimuvad eurodes. Makseviisideks on: Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Visa/Mastercard kaardimaksed.
3.3 Kontrollige enne tellimuse lõplikku kinnitamist andmeväljadel oleva informatsiooni tõesust, veenduge ostukorvi sisu õigsuses ja tutvuge müügitingimustega.
3.4 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole või makse sooritamisel makselingi kaudu.
3.5 Makstud tellimuse täitmine toimub automaatselt ning arve ja digitaalsed tooted jõuavad teie meiliaadressile tavatingimustel ühe tunni jooksul. Füüsilised tooted liiguvad automaati vastavalt toote valmimisprotsessile ja postisüsteemi kiirusele.
3.6 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.
3.7 Tarbija saab tellimuse tühistada enne selle väljastamist, teatades sellest viivitamatult e-kirja teel aadressil tonis@farmertonis.ee. Kui tellimus on juba postitatud, ei ole võimalik seda enam tühistada ning kohaldatakse tavapäraseid tagastustingimusi.
Taganemisõigus ja pretensioonide esitamise kord
4.1 Tarbijal on õigus pöörduda pretensioonide lahendamiseks Veebipoe poole. Taganemisõigus ei kohaldu kui kliendiks on juriidiline isik.
4.2 Tarbijal on õigus raha tagasi saada kui kaup ei vasta Veebipoes kirjeldatud sisule.
4.2.1 Kui Tarbija on saanud pakiautomaati vale toote või on toode defektiga, siis on tagastamiseks aega 14 päeva. Vigase toote puhul kompenseerib tagastamisega seotud kulutused Veebipood.
4.2.2 Kui Tarbija ei ole rahul tellitud digitaalse tootega (e-raamat, videokoolitus), siis palun võtta ühendust otse klienditoega, et valida kompensatsiooniks asendustoode.
4.3 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.4 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.5 Veebipood ei vastuta Tellijani kauba jõudmise hilinemise eest, juhul kui kauba kohaletoimetamine viibis asjaolude tõttu, mida Veebipood ei saanud ette näha ega mõjutada.
4.6 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
4.7 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja teel aadressile tonis@farmertonis.ee.
4.8 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
4.9 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.